מדבקות לוגו לרכב

המילה לוגו מייצגת אלמנט גרפי מופשט יחסית האמור ליצור בכל אדם זיק קשר ישיר בין אלמנט לשם. כנ"ל לגבי כל חברה, מפעל, בית עסק, תוכנית טלוויזיה, ערוץ, אתר או כל גוף אחר הזקוק לייצוג ולמיתוג.
הלוגו מעניק לחברה את סמל הזיהוי החזק והחשוב ביותר שלה, הוא מתנוסס על גבי מעטפות החברה וניירת העסק, על גבי מדי העובדים, שלטי המפעל או החברה עצמה וכמובן על מדבקות הלוגו לרכב של כל אחד ממנהלי או עובדי החברה.
מדבקות לוגו לרכב בתהליך יצור איכותי
חברות רבות מייצרות מדבקות לוגו לרכב אך בודדות עושות זאת בתהליך ייצור מקצועי ואיכותי המאפשר עמידות רחבת טווח למדבקות וגימור ברמה גבוהה במיוחד. אנו בחברת רישתון מייצרים מדבקות לוגו לרחבים המעוצבות ומפותחות באמצעות צוות המומחים שלנו.
בעזרת חומרי גלם איכותיים ומכונה העומדת בסטנדרטים הטכנולוגיים הגבוהים בעולם אנו מייצרים מדבקות לוגו לרכב במגוון צבעים, עיצובים וגדלים. המדבקות מצופות בשכבה ייחודית המונעת את שחיקתן ואת פגיעת מזג האוויר.
את מדבקות הלוגו לרכב שלנו ניתן להעביר בין רכבים ולבצע הדבקה חוזרת ללא חשש. רמת האיכות של המדבקות עצמן ושל מנגנון ההדבקה גבוהה ביותר ושומרת על מצבה האיכותי של המדבקה לאורך זמן רב גם בשימוש נוסף.
חשיבות מדבקות הלוגו לרכב בפן המיתוגי
שנן דרכים רבות לבצע מיתוג לחברה או עסק כלשהו, אחת הטובות שבהן היא שימוש בלוגו קליט ומעוצב היטב המעביר בשנייה אחת את האלמנטים הרחבים שמבקשת החברה למסור ללקוח הפוטנציאלי באמצעות מדבקות לוגו לרכב.
המסרים הללו המוטמעים בלוגו עצמו מועברים מצויין כאשר הם מתנוססים על גבי כנף הרכב. חשבו על החברות הגדולות במשק בישראל ובעולם ותגלו בקלות כי אתם מזהים כל אחד ואחד מן הלוגואים שלהם. כאשר אלו מופיעים על הרכב הניצב לצדכם בכביש אתם מקשרים מיד את המותג עצמו אל הלוגו והחברה, הליך מהיר מאד ויקר מפז עבור הליך המיתוג הכולל של החברה עצמה.
רישתון, עומדים לרשותכם בכל עת
מזה למעלה משלושים שנה מובילה חברת רישתון את תחום הגימור, הדפוס והצביעה לתעשייה. למעלה ממיליון פריטים מועברים בהצלחה ללקוחותינו בארץ ובעולם תוך שמירה על רמת איכות ומקצועיות ללא דופי. בין לקוחות החברה נמצאים חברות מובילות בתחום ההי-טק והרפואה כמו גם תעשיות ביטחוניות ורפואיות, חברות מתכת ופלסטיקה, חברות פירסום ומדיה.
אנו בחברת רישתון תעשיות מחוייבים לשירות לקוחות וניהול קשר יומי עם לקוחותינו תוך שליחת הצעות מחיר, עידכון מועדי אספקה ומתן מענה לכל דרישה ופנייה. כל זאת תוך שמירה על דרישות איכות הסביבה, צורכי הלקוח וביצוע הליכי בקרה קבועים לשיפור ושדרוג תמידי.
מפעל החברה על כל מחלקותיו מתמחה במתן שירותי גימור תעשייתי לחברות ההיטק ומדי-טק וכן למפעלים לעיבוד מתכת ופלסטיקה הנדרשים לעבודות גימור איכותיות העומדות בתקנים המחמירים ביותר כגון Iso 9001 והסמכות לתעשיות הביטחוניות השונות.
פנו אלינו, רישתון 073-247-4400 ונשמח לעמוד לרשותכם

תגובות