סרט הדבקה מודפס

סרט הדבקה מודפס

שם העסק או מילת אזהרה? לוגו מעוצב או מידע טכני? על גבי המארזים שאתם שולחים ללקוחות שלכם נצמדים לרוב סרטי הדבקה. סרטים אלה מעבירים מידע חשוב, בין אם הם מסייעים לכם במיתוג המוצרים והאריזות, ובין אם הם מעבירים מידע קריטי ובסיסי למקבל החבילה. הנה כמה סוגים שחשוב להכיר רגע לפני שמקבלים החלטה ומתחילים לייצר סרט הדבקה מודפס בכמות מסחרית.

סרט הדבקה לאריזות מיוחדות

יש לכם חנות מקוונת, אתם מוכרים מוצרים ללקוחות ושולחים אותם עד הבית. בחלק מהמקרים מדובר במוצרים שבירים, וברור לכם שלאריזה צריכה להיות הגנה מתאימה שתמנע שבר. סוג אחד של סרט הדבקה מודפס הוא סרט הדבקה חזק שמשמש לצורך אזהרה. כך, כשאתם אורזים את ההזמנה הרגישה של הלקוח או כשאתם שולחים לספק שלכם מוצר שביר, סרט הדבקה עם המילה "שביר" יאותת למקבל החבילה (וגם לשליח) שהרגישות נדרשת. אם במארז יש חומרים דליקים או מסוכנים, סרט הדבקה מודפס עם "זהירות" יעשה את העבודה.

סרט הדבקה מודפס עם לוגו

סוג נוסף של סרט הדפסה הוא זה שעליו מודפס הלוגו שלכם. אם נחזור לדוגמת החנות המקוונת, משלוח מארז ללקוח רצוי שיזכיר מאיזו חנות הוזמן המוצר. באופן דומה תוכלו למתג מוצרים גדולים ומורכבים יותר ולשלב בהם את הלוגו הססגוני שלכם. תהיו בטוחים שבמצב הזה, אף לקוח או ספק לא יפספס אתכם, ובוודאי שלא ישכח מי אתם.

זכרו: האיכות מנצחת

בין אם מטרת סרט ההדבקה היא להתריע בפני תוכנו השביר של הארגז ובין אם הוא נועד כדי לתמוך במאמצי המיתוג שלכם, איכות הסרט היא לא פחות מאשר קריטית. סרט הדבקה מודפס יכול לעשות את העבודה ולספק ללקוחות מוצרים שלמים ובטוחים, וכשהוא מתוכנן באופן לקוי הוא עשוי לשדר חוסר רצינות ומקצועיות. עם חברת רישתון תעשיות תוכלו להשיג בדיוק את המטרה שלכם, על פי הצרכים המקצועיים והעסקיים שלכם.

סרט הדבקה חזק ועמיד

כדי לייצר סרט הדבקה מודפס ואיכותי, צוות רישתון תעשיות מציע לכם שילוב בין צוות מקצועי, שירות אישי וטכנולוגיה מתקדמת. בסופו של יום, סרט ההדבקה שלכם צריך להיות חזק מאוד כדי שכל מארז יגיע בשלמותו, עם סרט שלם במצב מצוין. תכנון נכון והדפסה ברמה גבוהה הם שאלה שיבטיחו חזות מושלמת מול כל לקוח באשר הוא. זו הדרך לארוז את סל המוצרים שלכם באופן מדויק ולהבטיח שכל מוצר יגיע בשלמותו אל נקודת היעד. עם ניסיון רב בדפוס דיגיטלי ומשי, עם קווי יצור, הדפסה וחיתוך מהטובים בעולם, ועם צוות עתיר ניסיון – התוצאה שתקבלו היא הטובה ביותר.

תגובות