מדבקות בגלילים לקידום העסק

מדבקות בגלילים לקידום העסק

כל עסק צריך מיתוג נכון. לצד הלוגו, אתר האינטרנט המעוצב ועמוד הפייסבוק המלוטש, יש גם שלל הזדמנויות אחרות שבהן המיתוג הוא קריטי. הדבקת לוגו על מוצר המיועד לקידום מכירות או הוספת טאץ' אישי לדוגמית, אלה הן דרכים נהדרות להזכיר ללקוחות הפוטנציאלים והקיימים מי אתם ומה אתם מציעים. אחת הדרכים האידאליות לעשות זאת היא באמצעות סרט הדבקה מודפס, והשימוש במדבקות המעוצבות הללו יעניק לכם חופש מוחלט בעבודה מול הלקוחות ומול לידים פוטנציאליים.

מדבקות בגלילים – לפרסום ולסימון

באופן כללי, מדבקות בגלילים הן פתרון מצוין שיכול להתאים לעסקים ולספק מגוון רחב של צרכים. למשל, עסק שמספק סחורה ללקוחות ומקפיד על אריזה מדויקת ומרשימה, הוא עסק שזקוק למדבקות איכותיות וחזקות שיעטפו את הקרטון הפשוט, ישדרגו את המראה שלו וישדרו מקצועיות. כך אפשר לשדרג את האריזה, להעניק לה צבע ולחזק את המותג כשהוא מגיע לבית הלקוח. ייצור מדבקות בגלילים יכול להתאים גם למצבים שבהם נרצה לסמן מוצרים, להצמיד ברקוד או להוסיף מדבקת אזהרה על אריזה שמכילה פריטים שבירים לדוגמה.

ייצור מדבקות מחומרי גלם שונים

לצורך ייצור מדבקות עבור העסק נדרשים, כמובן, חומרי גלם טובים. בכל הקשור לתהליך הייצור יש מגוון רחב של חומרים המותאמים להפקת סרט הדבקה מודפס – לרבות וניל, פוליאסטר, פוליפרופילן או פוליאמיד, וכל מדבקה יכולה להתאים לצרכיו הייחודיים של העסק. לדוגמה, מדבקה המיועדת לשימוש בעיקר בתנאי חוץ צריכה להיות איכותית מאוד כדי לשמור על מראה אסתטי ומדויק גם בחום גבוה או בגשם זלעפות. מי שמעדיף להפוך את המדבקה הפשוטה ליצירה מלהיבה יותר יכול לבצע הדפסה בתלת ממד. השילוב בין האיכות לעיצוב המיוחד הוא זה שהופך את המדבקה למשהו גדול הרבה יותר.

מדבקות בגלילים לתעשיות שונות

אין ספק שתהליך ייצור מדבקות הוא תהליך שיכול להתאים לתעשיות שונות, ממפעלי ייצור ועד לתעשיית האלקטרוניקה או לתחום הרפואה. עם זאת, ברור שלכל תעשייה צרכים משלה, וחשוב לתכנן את מה שנכון עבור העסק שלכם. צוות רשתון תעשיות עומד לצידכם כבר בשלב הזה ומציע ייעוץ טכני המיועד לספק את מטרות העסק בצורה הטובה ביותר. בין אם אתם זקוקים למדבקת סימון או לגליל מדבקות למוצרי קד"מ, תכנון נכון הוא סוד ההצלחה שלכם.

ייצור מדבקות ללא פשרות

סרט הדבקה מודפס יכול לתרום המון לעסק כשהוא עשוי היטב ומהחומרים הנכונים. עם עשרות שנות ניסיון ועם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, חברת רשתון מייצרת מדבקות בגלילים ולכל מטרה באשר היא. זוהי הדרך הטובה ביותר לייצר מדבקות איכותיות ברמה הגבוהה ביותר לכל צורך, בכל גודל, בכל עיצוב ובהתאם לכל תעשייה באשר היא. הצוות המקצועי של רשתון יעזור לכם לקבל את ההחלטות הטובות ביותר עבורכם ולייצר את המדבקות המדויקות ביותר עבור המותג שלכם.

 

תגובות