מה היא הדפסת רשת?

מה היא הדפסת רשת?

כל עסק זקוק להדפסה איכותית, ולכל עסקי מגוון רחב למדי של צרכי דפוס. מהפקת מדבקות שילוו מוצרי קד"מ ועד סלילי מדבקות לאריזות, מעיטוף הרכב ועד להפקת העטיפה למוצרים שלכם, כל הדפסה חייבת להיות מדויקת מאוד. כדי לעמוד בדרישות הללו יש מספר שיטות דפוס אפשריות, בהן אחת השיטות הקלאסיות והוותיקות יותר: הדפסת רשת. פעם נעשה בה שימוש למרות היותה איטית במיוחד, אבל היום גם היא נחשבת למהירה ונוחה, ואלה ממש לא היתרונות היחידים שיש לה להציע לכם. זה הזמן להכיר את אחת השיטות הוותיקות והטובות שיש, ולהבין למה היא אידאלית למרות שמדובר בשיטה מורכבת יחסית.

ההתאמה של הדפסת רשת לתעשייה

אנחנו מכירים את השיטות המודרניות והפשוטות יותר, אבל הדפסת רשת היא בהחלט סיפור מיוחד. הרעיון הכללי מאחוריה פשוט: על גבי המשטח ניצבת רשת צפופה, ומבעד לחורים שלה עובר הדיו אל המשטח בדיוק לפי התכנון שלהם. יכול להיות שהפורמט הזה נשמע קצת מיושן, אבל כאמור מדובר בשיטה שהתפתחה באופן ניכר והיום היא מהירה ויעילה מאוד. למעשה, עם היכולת להדפיס על משטחים מסוגים שונים, לרבות עץ, טקסטיל ופלסטיק, הדפסת רשת נמצאת בשימוש תדיר בתעשייה, והיא מעניקה המון חופש במהלך התכנון כך שנוכל לבחור את הגוון המדויק, את המרקם הנכון ואת העיצוב שמתאים בדיוק לצרכים שלכם.

התוצאה: איכות לאורך זמן

בהחלט כדאי להדגיש שיש לשיטת ההדפסה הזו חיסרון אחד מרכזי, והוא המחיר שלה. בשל תהליך העבודה המורכב, זה שדורש דיוק מקסימלי ומיומנות רבה עוד טרם תחילת ההדפסה, גם העלות גבוהה יותר מהדפסה דיגיטלית, ועם מגוון רחב יותר של צבעים – יש גם צורך במספר רשתות, ובמחיר שעשוי לעלות קצת יותר למעלה. אלא שהעלות הזו בדרך כלל מוצדקת, ואם המטרה שלכם היא להבטיח איכות ועמידות לאורך זמן, זו הדרך האידאלית לעשות את זה. עם ההדפסה על משטחים שונים (שאינם נייר) ועם הצורך במשטחים בצורות שונות ומגוונות, הדפסת רשת מספקת תוצאה מצוינת ברזולוציה גבוהה, והיא אידאלית להיקף עבודה משמעותי.

האם הדפסת רשת נכונה לכם?

היום, כשיש המון חלופות נפלאות ושיטות דפוס מתקדמות, קל לנו ללכת לאיבוד בתוך השפע הזה. עם זאת, הדפסת רשת נחשבת לחלופה איכותית וטובה, וחברת רשתון תעשיות מציעה לכם שפע של ניסיון וציוד מתקדם להבטחת תוצאות מרהיבות ברמה הגבוהה ביותר. עם תכנון מדויק של צרכי הדפסה שלכם, עם עיצוב שמתאים להעדפות ולמטרות שלכם, ומעל לכל עם צוות מקצועי וקשוב, תוכלו להגיע לתוצאה הטובה ביותר מבחינתכם. עם הצוות של רשתון תעשיות תוכלו להפיק שילוט, מדבקות או עיטוף לרכב, לבחור את החומרים האידאליים והמפרט המושלם, וליהנות מפתרונות הדפסה מתקדמים שמתאימים בדיוק עבורכם.

 

תגובות