מדבקות שקופות

השימוש הנעשה כיום במדבקות שקופות בעלות מגוון מרקמים וגימורים הינו נרחב ביותר. התעשיות הדיגיטליות שחוללו מהפכה בעולם הטכנולוגי ווהתקשורתי בכלל הביאו לגל אדיר של פיתוח מכשירים בעלי מסכים עדינים הזקוקים להגנה. כמו כן גבר הצורך במדבקות שקופות לשמירה על מכשירים כגון: טלפונים סלולריים, מסכי מחשב, מסכי אייפדים וכדומה.
מלבד תפקידן כשומרות המסכים משמשות המדבקות השקופות גם בשירות התעשייה הרפואית, הגנה על רכיבי אלקטרוניקה, תעשייה, היי טק ועוד.
תעשיות הגימור וההדפסה רישתון מעמידות לרשותכם צוות עיצוב וייצור מדבקות שקופות לכל מטרה, פנו אלינו ונשמח להעניק לכם שירות: רישתון, 073-247-4400
יתרונותיהן של המדבקות השקופות מבית רשתון
המדבקות השקופות מבית רישתון מכונות גם מדבקות LEXAN, הלקסן הינו חומר ייחודי בשם שרף פוליקרבונט, הרכבו הכימי מאפשר את תהליך הייצור הייחודי ובהמשך גם את פיתוח התכונות המיוחדות של המדבקות לרבות יתרונותיהן הבולטים.
עמידותן של מדבקות שקופות לקסן ידועה בשוק ומועדפת על ידי החברות הגדולות בשל כך. המדבקות אינן פגיעות בתנאי מזג אוויר קשים, אינן מתבלות או נוטות לשבירות או כל נזק אחר.
כמו כן נהנות המדבקות השקופות של רשתון משקיפות באיכות הגבוהה ביותר המאפשרת צפייה בפאנל ובמסך עליהן הן מגינות באיכות מקסימלית וללא תופעות לוואי כגון טשטוש, קימוטים, סדקים וכדומה.
עיצוב וגימור
המדבקות השקופות מיוצרות בעזרת מכונות הדפסה משוכללות העומדות בסטנדרטים טכנולוגיים מובילים בעולם. כל חומרי הגלם לרבות שרף הפוליקרבונט נבדקים ומבוקרים על ידי צוות בקרת האיכות של המפעל ועומדות בתקנים אירופאיים ואמריקאיים מחמירים.
את המדבקות ניתן עצב באמצעות צוות עיצוב ייחודי מטעם החברה או המפעל והן ניתנות להזמנה במספר מרקמים: חלק לגמרי, בעל חספוס, מט, שקוף, מבריק וכדומה. הגימורים האופציונליים כוללים גם מדבקות שקופות בכל מידה ובכל צורת חיתוך, עיצוב או גימור.
העלויות הכוללות של ייצור מדבקות שקופות מדגם לקסן משתנות באופן אינדווידואלי בהתאם להזמנה ולפרטי המדבקות. הצעת מחיר ניתן לקבל בפנייה למשרדי חברת רישתון.
רישתון, עומדים לרשותכם בכל עת!
למעלה ממיליון פריטים מועברים בהצלחה היישר ממפעלנו שבאזור התעשייה עכו ללקוחותינו בארץ ובעולם. בין לקוחות החברה נמצאים חברות מובילות בתחום ההי-טק והרפואה כמו גם תעשיות ביטחוניות ורפואיות, חברות מתכת ופלסטיקה, חברות פירסום ומדיה.
אנו בחברת רישתון תעשיות מחוייבים לשמירה על רמת איכות ומקצועיות ללא דופי ולשירות לקוחות וניהול קשר יומי עם לקוחותינו. כל זאת תוך הקפדה על דרישות איכות הסביבה, צורכי הלקוח וביצוע הליכי בקרה קבועים לשיפור ושדרוג תמידי.
מפעל החברה על כל מחלקותיו מתמחה במתן שירותי גימור תעשייתי הכולל גם עיצוב, ייצור, הדפסה וגימור של מדבקות שקופות בשלל סוגים וגוונים ולכל מטרה. אם אתם מעוניינים במדבקות שקופות ברמה האיכותית והמקצועית ביותר אתם מוזמנים לפנות אלינו:
רישתון 073-247-4400 ואנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת!

תגובות