מדבקות למכוניות הן דרך מצוינת למתג את הרכב ולקדם את העסק. כמובן שיש שפע של דרכים לפרסם את המותג שלכם, משלטי חוצות ועד מודעות פרסום ברשתות החברתיות או בעיתונים, אבל אם נודה באמת –
מדבקות למכוניות חוסכות המון זמן ועלויות. הסיבה הפשוטה היא שהפקת המדבקה מתבצעת באופן חד פעמי, ובהתאם גם בעלות חד פעמית. אלא שהפרסום שאתם מקבלים בזמן שאתם נוסעים לפגישות, למשרד, לאירועים חברתיים או לחופשות משפחתיות, הוא פרסום שלא דורש השכרת שטחי פרסום ייעודיים או הגדרת קמפיין ממומן שעשוי להצליח ובאותה מידה להצליח גם הרבה פחות. למעשה, הפרסום הזה עובד גם כשאתם ישנים ובזמן שהרכב שלכם חונה ברחוב או בחניון הציבורי.
מדבקות למכונית בכל גודל
היתרון המרכזי של מדבקות למכונית הוא הפרסום הקיים 24 שעות ביממה, 7 ימים שבוע, 365 ימים בשנה. משום כך, אפשר ורצוי להשקיע מחשבה בתכנון
מדבקות למכונית שיבלטו היטב בין אלפי המכוניות שנוסעות סביבכם בכביש. למרבה המזל, האפשרויות כאן רבות למדי. הדרך הפשוטה והמוכרת היא, כמובן, הדפסת הלוגו על גבי מדבקה חזקה ואיכותית שנצמדת לצד המכונית. הלוגו, בצירוף סלוגן או מסר קליט, הוא זה שמושך את תשומת הלב ומאפשר לכם להגדיל את החשיפה קצת יותר. דרך טובה לשדרג את המדבקה הפשוטה והקלאסית היא להשתמש
במדבקת לוגו בולטת, דמוית טיפה.
עיטוף המכונית כולה
האפשרות השנייה היא לעטוף את הרכב במדבקות צבעוניות ואיכותיות שקשה מאוד לפספס. סביר להניח שכשאתם ממתינים לצבע הירוק ברמזור אתם רואים לא מעט רכבים ממותגים בדרך הזו. אתם נחשפים ללוגו, למגוון השירותים, לסלוגן וגם לפרטי ההתקשרות עם בעל העסק או עם שירות הלקוחות. אם יש מקום, יש בוודאי גם תמונה של מוצר כזה או אחר, או אלמנט גרפי שמושך את העין ומסקרן מספיק כדי שתבחנו את הרכב קצת יותר לעומק. אלו מדבקות למכונית שעושות את העבודה היטב, והן מתאימות כמעט לכל עסק, מכל תחום ובכל ענף. השאלה היא רק מה נכון עבורכם, ואיזה עיצוב מתאים למותג שלכם.
תכנון, עיצוב והפקת המדבקות
חברת מש 2000 מייצרת מדבקות עמידות המיועדות למטרות רבות ומגוונות, ובכלל זה מדבקות למכונית. צוות החברה מלווה כל עסק – מקטן ועד גדול – בתכנון כל הפרטים הקטנים והגדולים בדרך. התהליך הזה נכללים שלבים רבים, לרבות הגדרת הצרכים והמטרות שלכם, קביעת המידות הנכונות, עיצוב המדבקות המושלמות, הדפסתן והצמדתן אל הרכב בצורה טובה באמת. המדבקות החזקות הללו גם עומדות במבחן מזג האוויר, מה שאומר שגם הימים הסוערים ביותר בשנה לא יובילו להתקלפות המדבקות. מנגד, ימי שרב לוהטים לא יאיימו על נראות המדבקה או על חוזקם של הצבעים שנבחרו.